Runy

quickview

Runa Zod

Można umieścić w przedmiotach z gniazdami


Broń: Przedmiot niezniszczalny

Zbroja: Przedmiot niezniszczalny

Hełm: Przedmiot niezniszczalny

Tarcza: Przedmiot niezniszczalny


Wymagany poziom: 69

Runa Zod

Cena 2,95 zł

Runa Zod

Można umieścić w przedmiotach z gniazdami


Broń: Przedmiot niezniszczalny

Zbroja: Przedmiot niezniszczalny

Hełm: Przedmiot niezniszczalny

Tarcza: Przedmiot niezniszczalny


Wymagany poziom: 69

quickview

Runa Cham

Można umieścić w przedmiotach z gniazdami


Broń: Zamraża cel

Zbroja: Odporność na zamrożenie

Hełm: Odporność na zamrożenie

Tarcza: Odporność na zamrożenie


Wymagany poziom: 67

Runa Cham

Cena 1,55 zł

Runa Cham

Można umieścić w przedmiotach z gniazdami


Broń: Zamraża cel

Zbroja: Odporność na zamrożenie

Hełm: Odporność na zamrożenie

Tarcza: Odporność na zamrożenie


Wymagany poziom: 67

quickview

Runa Jah

Można umieścić w przedmiotach z gniazdami


Broń: Ignoruje obronę celu

Zbroja: +5% do maksymalnej wartości punktów zdrowia

Hełm: +5% do maksymalnej wartości punktów zdrowia

Tarcza: +50 do zdrowia


Wymagany poziom: 65

Runa Jah

Cena 5,65 zł

Runa Jah

Można umieścić w przedmiotach z gniazdami


Broń: Ignoruje obronę celu

Zbroja: +5% do maksymalnej wartości punktów zdrowia

Hełm: +5% do maksymalnej wartości punktów zdrowia

Tarcza: +50 do zdrowia


Wymagany poziom: 65

quickview

Runa Ber

Można umieścić w przedmiotach z gniazdami

Broń: +20% do szansy na druzgocące uderzenie

Zbroja: Zmniejsza obrażenia o 8%

Hełm: Zmniejsza obrażenia o 8%

Tarcza: Zmniejsza obrażenia o 8%

Wymagany poziom: 63

Runa Ber

Cena 5,65 zł

Runa Ber

Można umieścić w przedmiotach z gniazdami

Broń: +20% do szansy na druzgocące uderzenie

Zbroja: Zmniejsza obrażenia o 8%

Hełm: Zmniejsza obrażenia o 8%

Tarcza: Zmniejsza obrażenia o 8%

Wymagany poziom: 63

quickview

Runa Sur

Można umieścić w przedmiotach z gniazdami


Broń: Trafienie oślepia cel

Zbroja: +5% do maksymalnej wartości punktów many

Hełm: +5% do maksymalnej wartości punktów many

Tarcza: +50 do many


Wymagany poziom: 61

Runa Sur

Cena 2,95 zł

Runa Sur

Można umieścić w przedmiotach z gniazdami


Broń: Trafienie oślepia cel

Zbroja: +5% do maksymalnej wartości punktów many

Hełm: +5% do maksymalnej wartości punktów many

Tarcza: +50 do many


Wymagany poziom: 61

quickview

Runa Lo

Można umieścić w przedmiotach z gniazdami


Broń: +20% do szansy na zabójcze uderzenie

Zbroja: +5% do maksymalnej odporności na błyskawice

Hełm: +5% do maksymalnej odporności na błyskawice

Tarcza: +5% do maksymalnej odporności na błyskawice


Wymagany poziom: 59

Runa Lo

Cena 2,95 zł

Runa Lo

Można umieścić w przedmiotach z gniazdami


Broń: +20% do szansy na zabójcze uderzenie

Zbroja: +5% do maksymalnej odporności na błyskawice

Hełm: +5% do maksymalnej odporności na błyskawice

Tarcza: +5% do maksymalnej odporności na błyskawice


Wymagany poziom: 59

quickview

Runa Ohm

Można umieścić w przedmiotach z gniazdami


Broń: +50% do obrażeń

Zbroja: +5% do maksymalnej odporności na zimno

Hełm: +5% do maksymalnej odporności na zimno

Tarcza: +5% do maksymalnej odporności na zimno


Wymagany poziom: 57

Runa Ohm

Cena 2,45 zł

Runa Ohm

Można umieścić w przedmiotach z gniazdami


Broń: +50% do obrażeń

Zbroja: +5% do maksymalnej odporności na zimno

Hełm: +5% do maksymalnej odporności na zimno

Tarcza: +5% do maksymalnej odporności na zimno


Wymagany poziom: 57

quickview

Runa Vex

Można umieścić w przedmiotach z gniazdami


Broń: 7% many wykradzione za każde trafienie

Zbroja: +5% do maksymalnej odporności na ogień

Hełm: +5% do maksymalnej odporności na ogień

Tarcza: +5% do maksymalnej odporności na ogień


Wymagany poziom: 55

Runa Vex

Cena 2,05 zł

Runa Vex

Można umieścić w przedmiotach z gniazdami


Broń: 7% many wykradzione za każde trafienie

Zbroja: +5% do maksymalnej odporności na ogień

Hełm: +5% do maksymalnej odporności na ogień

Tarcza: +5% do maksymalnej odporności na ogień


Wymagany poziom: 55

quickview

Runa Gul

Można umieścić w przedmiotach z gniazdami


Broń: 20% premii do skuteczności ataku

Zbroja: +5% do maksymalnej odporności na trucizny

Hełm: +5% do maksymalnej odporności na trucizny

Tarcza: +5% do maksymalnej odporności na trucizny


Wymagany poziom: 53

Runa Gul

Cena 1,35 zł

Runa Gul

Można umieścić w przedmiotach z gniazdami


Broń: 20% premii do skuteczności ataku

Zbroja: +5% do maksymalnej odporności na trucizny

Hełm: +5% do maksymalnej odporności na trucizny

Tarcza: +5% do maksymalnej odporności na trucizny


Wymagany poziom: 53

quickview

Runa Ist

Można umieścić w przedmiotach z gniazdami


Broń: +30% do szansy na zdobycie magicznych przedmiotów

Zbroja: +25% do szansy na zdobycie magicznych przedmiotów

Hełm: +25% do szansy na zdobycie magicznych przedmiotów

Tarcza: +25% do szansy na zdobycie magicznych przedmiotów


Wymagany poziom: 51

Runa Ist

Cena 1,15 zł

Runa Ist

Można umieścić w przedmiotach z gniazdami


Broń: +30% do szansy na zdobycie magicznych przedmiotów

Zbroja: +25% do szansy na zdobycie magicznych przedmiotów

Hełm: +25% do szansy na zdobycie magicznych przedmiotów

Tarcza: +25% do szansy na zdobycie magicznych przedmiotów


Wymagany poziom: 51

quickview

Runa Mal

Można umieścić w przedmiotach z gniazdami


Broń: Uniemożliwia leczenie się potworów

Zbroja: Zmniejsza otrzymywane obrażenia od magii o 7 pkt.

Hełm: Zmniejsza otrzymywane obrażenia od magii o 7 pkt.

Tarcza: Zmniejsza otrzymywane obrażenia od magii o 7 pkt.


Wymagany poziom: 49

Runa Mal

Cena 0,95 zł

Runa Mal

Można umieścić w przedmiotach z gniazdami


Broń: Uniemożliwia leczenie się potworów

Zbroja: Zmniejsza otrzymywane obrażenia od magii o 7 pkt.

Hełm: Zmniejsza otrzymywane obrażenia od magii o 7 pkt.

Tarcza: Zmniejsza otrzymywane obrażenia od magii o 7 pkt.


Wymagany poziom: 49

quickview

Runa Um

Można umieścić w przedmiotach z gniazdami

Broń: +25% do szansy na otwarcie rany

Zbroja: +15 do wszystkich odporności

Hełm: +15 do wszystkich odporności

Tarcza: +22 do wszystkich odporności

Wymagany poziom: 47

Runa Um

Cena 0,65 zł

Runa Um

Można umieścić w przedmiotach z gniazdami

Broń: +25% do szansy na otwarcie rany

Zbroja: +15 do wszystkich odporności

Hełm: +15 do wszystkich odporności

Tarcza: +22 do wszystkich odporności

Wymagany poziom: 47

quickview

Runa Pul

Można umieścić w przedmiotach z gniazdami


Broń: +75% do obrażeń zadanych demonom

+100 do skuteczności ataku względem demonów

Zbroja: +30% do obrony

Hełm: +30% do obrony

Tarcza: +30% do obrony


Wymagany poziom: 45

Runa Pul

Cena 0,65 zł

Runa Pul

Można umieścić w przedmiotach z gniazdami


Broń: +75% do obrażeń zadanych demonom

+100 do skuteczności ataku względem demonów

Zbroja: +30% do obrony

Hełm: +30% do obrony

Tarcza: +30% do obrony


Wymagany poziom: 45

quickview

Runa Lem

Można umieścić w przedmiotach z gniazdami


Broń: +75% dodatkowego złota od potworów

Zbroja: +50% dodatkowego złota od potworów

Hełm: +50% dodatkowego złota od potworów

Tarcza: +50% dodatkowego złota od potworów


Wymagany poziom: 43

Runa Lem

Cena 0,45 zł

Runa Lem

Można umieścić w przedmiotach z gniazdami


Broń: +75% dodatkowego złota od potworów

Zbroja: +50% dodatkowego złota od potworów

Hełm: +50% dodatkowego złota od potworów

Tarcza: +50% dodatkowego złota od potworów


Wymagany poziom: 43

quickview

Runa Fal

Można umieścić w przedmiotach z gniazdami


Broń: +10 do siły

Zbroja: +10 do siły

Hełm: +10 do siły

Tarcza: +10 do siły


Wymagany poziom: 41

Runa Fal

Cena 0,45 zł

Runa Fal

Można umieścić w przedmiotach z gniazdami


Broń: +10 do siły

Zbroja: +10 do siły

Hełm: +10 do siły

Tarcza: +10 do siły


Wymagany poziom: 41

quickview

Runa Ko

Można umieścić w przedmiotach z gniazdami


Broń: +10 do zręczności

Zbroja: +10 do zręczności

Hełm: +10 do zręczności

Tarcza: +10 do zręczności


Wymagany poziom: 39

Runa Ko

Cena 0,45 zł

Runa Ko

Można umieścić w przedmiotach z gniazdami


Broń: +10 do zręczności

Zbroja: +10 do zręczności

Hełm: +10 do zręczności

Tarcza: +10 do zręczności


Wymagany poziom: 39

quickview

Runa Lum

Można umieścić w przedmiotach z gniazdami


Broń: +10 do energii

Zbroja: +10 do energii

Hełm: +10 do energii

Tarcza: +10 do energii


Wymagany poziom: 37

Runa Lum

Cena 0,45 zł

Runa Lum

Można umieścić w przedmiotach z gniazdami


Broń: +10 do energii

Zbroja: +10 do energii

Hełm: +10 do energii

Tarcza: +10 do energii


Wymagany poziom: 37

quickview

Runa Io

Można umieścić w przedmiotach z gniazdami


Broń: +10 do żywotności

Zbroja: +10 do żywotności

Hełm: +10 do żywotności

Tarcza: +10 do żywotności


Wymagany poziom: 35

Runa Io

Cena 0,45 zł

Runa Io

Można umieścić w przedmiotach z gniazdami


Broń: +10 do żywotności

Zbroja: +10 do żywotności

Hełm: +10 do żywotności

Tarcza: +10 do żywotności


Wymagany poziom: 35

quickview

Runa Hel

Można umieścić w przedmiotach z gniazdami


Broń: Wymagania -20%

Zbroja: Wymagania -15%

Hełm: Wymagania -15%

Tarcza: Wymagania -15%


Runa Hel

Cena 0,45 zł

Runa Hel

Można umieścić w przedmiotach z gniazdami


Broń: Wymagania -20%

Zbroja: Wymagania -15%

Hełm: Wymagania -15%

Tarcza: Wymagania -15%


quickview

Runa Dol

Można umieścić w przedmiotach z gniazdami


Broń: +25% szansy na zmuszenie potwora do ucieczki

Zbroja: +7 do przywracania zdrowia

Hełm: +7 do przywracania zdrowia

Tarcza: +7 do przywracania zdrowia


Wymagany poziom: 31

Runa Dol

Cena 0,45 zł

Runa Dol

Można umieścić w przedmiotach z gniazdami


Broń: +25% szansy na zmuszenie potwora do ucieczki

Zbroja: +7 do przywracania zdrowia

Hełm: +7 do przywracania zdrowia

Tarcza: +7 do przywracania zdrowia


Wymagany poziom: 31

quickview

Runa Shael

Można umieścić w przedmiotach z gniazdami


Broń: +20% do szybkości ataku

Zbroja: +20% do szybkości odzyskiwania równowagi

Hełm: +20% do szybkości odzyskiwania równowagi

Tarcza: +20% do szybkości blokowania


Wymagany poziom: 29

Runa Shael

Cena 0,45 zł

Runa Shael

Można umieścić w przedmiotach z gniazdami


Broń: +20% do szybkości ataku

Zbroja: +20% do szybkości odzyskiwania równowagi

Hełm: +20% do szybkości odzyskiwania równowagi

Tarcza: +20% do szybkości blokowania


Wymagany poziom: 29

quickview

Runa Sol

Można umieścić w przedmiotach z gniazdami


Broń: +9 do minimalnych obrażeń

Zbroja: Zmniejsza otrzymywane obrażenia o 7 pkt.

Hełm: Zmniejsza otrzymywane obrażenia o 7 pkt.

Tarcza: Zmniejsza otrzymywane obrażenia o 7 pkt.


Wymagany poziom: 27

Runa Sol

Cena 0,45 zł

Runa Sol

Można umieścić w przedmiotach z gniazdami


Broń: +9 do minimalnych obrażeń

Zbroja: Zmniejsza otrzymywane obrażenia o 7 pkt.

Hełm: Zmniejsza otrzymywane obrażenia o 7 pkt.

Tarcza: Zmniejsza otrzymywane obrażenia o 7 pkt.


Wymagany poziom: 27

quickview

Runa Amn

Można umieścić w przedmiotach z gniazdami


Broń: 7% zdrowia wykradzione za każde trafienie

Zbroja: Atakujący otrzymują 14 pkt. obrażeń

Hełm: Atakujący otrzymują 14 pkt. obrażeń

Tarcza: Atakujący otrzymują 14 pkt. obrażeń


Wymagany poziom: 25

Runa Amn

Cena 0,45 zł

Runa Amn

Można umieścić w przedmiotach z gniazdami


Broń: 7% zdrowia wykradzione za każde trafienie

Zbroja: Atakujący otrzymują 14 pkt. obrażeń

Hełm: Atakujący otrzymują 14 pkt. obrażeń

Tarcza: Atakujący otrzymują 14 pkt. obrażeń


Wymagany poziom: 25

quickview

Runa Thul

Można umieścić w przedmiotach z gniazdami


Broń: Dodaje 3-14 obrażeń od zimna

Zbroja: +30% do odporności na zimno

Hełm: +30% do odporności na zimno

Tarcza: +35% do odporności na zimno


Wymagany poziom: 23

Runa Thul

Cena 0,45 zł

Runa Thul

Można umieścić w przedmiotach z gniazdami


Broń: Dodaje 3-14 obrażeń od zimna

Zbroja: +30% do odporności na zimno

Hełm: +30% do odporności na zimno

Tarcza: +35% do odporności na zimno


Wymagany poziom: 23

quickview

Runa Ort

Można umieścić w przedmiotach z gniazdami


Broń: Dodaje 1-50 obrażeń od błyskawic

Zbroja: +30% do odporności na błyskawice

Hełm: +30% do odporności na błyskawice

Tarcza: +35% do odporności na błyskawice


Wymagany poziom: 21

Runa Ort

Cena 0,45 zł

Runa Ort

Można umieścić w przedmiotach z gniazdami


Broń: Dodaje 1-50 obrażeń od błyskawic

Zbroja: +30% do odporności na błyskawice

Hełm: +30% do odporności na błyskawice

Tarcza: +35% do odporności na błyskawice


Wymagany poziom: 21

quickview

Runa Ral

Można umieścić w przedmiotach z gniazdami


Broń: Dodaje 5-30 obrażeń od ognia

Zbroja: +30% do odporności na ogień

Hełm: +30% do odporności na ogień

Tarcza: +35% do odporności na ogień


Wymagany poziom: 19

Runa Ral

Cena 0,45 zł

Runa Ral

Można umieścić w przedmiotach z gniazdami


Broń: Dodaje 5-30 obrażeń od ognia

Zbroja: +30% do odporności na ogień

Hełm: +30% do odporności na ogień

Tarcza: +35% do odporności na ogień


Wymagany poziom: 19

quickview

Runa Tal

Można umieścić w przedmiotach z gniazdami


Broń: +75 obrażeń od trucizny w ciągu 5 sek.

Zbroja: +30% do odporności na trucizny

Hełm: +30% do odporności na trucizny

Tarcza: +35% do odporności na trucizny


Wymagany poziom: 17

Runa Tal

Cena 0,45 zł

Runa Tal

Można umieścić w przedmiotach z gniazdami


Broń: +75 obrażeń od trucizny w ciągu 5 sek.

Zbroja: +30% do odporności na trucizny

Hełm: +30% do odporności na trucizny

Tarcza: +35% do odporności na trucizny


Wymagany poziom: 17

quickview

Runa Ith

Można umieścić w przedmiotach z gniazdami


Broń: +9 do maksymalnych obrażeń

Zbroja: +15% otrzymanych obrażeń przechodzi na manę

Hełm: +15% otrzymanych obrażeń przechodzi na manę

Tarcza: +15% otrzymanych obrażeń przechodzi na manę


Wymagany poziom: 15

Runa Ith

Cena 0,45 zł

Runa Ith

Można umieścić w przedmiotach z gniazdami


Broń: +9 do maksymalnych obrażeń

Zbroja: +15% otrzymanych obrażeń przechodzi na manę

Hełm: +15% otrzymanych obrażeń przechodzi na manę

Tarcza: +15% otrzymanych obrażeń przechodzi na manę


Wymagany poziom: 15

quickview

Runa Eth

Można umieścić w przedmiotach z gniazdami


Broń: -25% do obrony przeciwnika

Zbroja: +15% do regeneracji many

Hełm: +15% do regeneracji many

Tarcza: +15% do regeneracji many


Wymagany poziom: 15

Runa Eth

Cena 0,45 zł

Runa Eth

Można umieścić w przedmiotach z gniazdami


Broń: -25% do obrony przeciwnika

Zbroja: +15% do regeneracji many

Hełm: +15% do regeneracji many

Tarcza: +15% do regeneracji many


Wymagany poziom: 15

quickview

Runa Nef

Można umieścić w przedmiotach z gniazdami


Broń: Odrzucanie

Zbroja: +30 do obrony przeciw pociskom

Hełm: +30 do obrony przeciw pociskom

Tarcza: +30 do obrony przeciw pociskom


Wymagany poziom: 13

Runa Nef

Cena 0,45 zł

Runa Nef

Można umieścić w przedmiotach z gniazdami


Broń: Odrzucanie

Zbroja: +30 do obrony przeciw pociskom

Hełm: +30 do obrony przeciw pociskom

Tarcza: +30 do obrony przeciw pociskom


Wymagany poziom: 13

quickview

Runa Tir

Można umieścić w przedmiotach z gniazdami


Broń: +2 do many za każdego zabitego przeciwnika

Zbroja: +2 do many za każdego zabitego przeciwnika

Hełm: +2 do many za każdego zabitego przeciwnika

Tarcza: +2 do many za każdego zabitego przeciwnika


Wymagany poziom: 13

Runa Tir

Cena 0,45 zł

Runa Tir

Można umieścić w przedmiotach z gniazdami


Broń: +2 do many za każdego zabitego przeciwnika

Zbroja: +2 do many za każdego zabitego przeciwnika

Hełm: +2 do many za każdego zabitego przeciwnika

Tarcza: +2 do many za każdego zabitego przeciwnika


Wymagany poziom: 13

quickview

Runa Eld

Można umieścić w przedmiotach z gniazdami


Broń: +75% do obrażeń zadanych nieumarłym

+50 do skuteczności ataku względem nieumarłych

Zbroja: Wytrzymałość maleje o 15% wolniej

Hełm: Wytrzymałość maleje o 15% wolniej

Tarcza: +7% do szansy na blok


Wymagany poziom: 11

Runa Eld

Cena 0,45 zł

Runa Eld

Można umieścić w przedmiotach z gniazdami


Broń: +75% do obrażeń zadanych nieumarłym

+50 do skuteczności ataku względem nieumarłych

Zbroja: Wytrzymałość maleje o 15% wolniej

Hełm: Wytrzymałość maleje o 15% wolniej

Tarcza: +7% do szansy na blok


Wymagany poziom: 11

quickview

Runa El

Można umieścić w przedmiotach z gniazdami


Broń: +50 do skuteczności ataku

+1 do promienia światła

Zbroja: +15 do obrony

+1 do promienia światła

Hełm: +15 do obrony

+1 do promienia światła

Tarcza: +15 do obrony

+1 do promienia światła


Wymagany poziom: 11

Runa El

Cena 0,45 zł

Runa El

Można umieścić w przedmiotach z gniazdami


Broń: +50 do skuteczności ataku

+1 do promienia światła

Zbroja: +15 do obrony

+1 do promienia światła

Hełm: +15 do obrony

+1 do promienia światła

Tarcza: +15 do obrony

+1 do promienia światła


Wymagany poziom: 11

Rejestracja konta D2shop

Masz już konto?
Zaloguj się lub Zresetuj hasło