REGULAMIN KORZYSTANIA Z SERWISU INTERNETOWEGO WWW.D2SHOP.PL


I. Postanowienia ogólne
II. Definicje
III. Rodzaj i zakres usług świadczonych drogą elektroniczną
IV. Warunki świadczenia usług i zawierania umów o świadczenie usług drogą elektroniczną
V. Warunki zawierania umów sprzedaży
VI. Metody Płatności
VII. Warunki rozwiązywania umów o świadczenie usług drogą elektroniczną
VIII. Gwarancja
IX. Procedura reklamacyjna
X. Prawo odstąpienia
XI. Własność intelektualna
XII. Postanowienia końcowe



I. POSTANOWIENIA OGÓLNE


1. Serwis internetowy znajdujący się pod adresem www.d2shop.pl prowadzony jest przez Mateusza Kowalskiego prowadzącego działalność gospodarczą pod firmą D2 Mateusz Kowalski wpisany do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG) prowadzonej przez Ministerstwo Gospodarki Rzeczypospolitej Polskiej z siedzibą i adresem do doręczeń ul. Junaków 4, 04-860 Warszawa, Polska, NIP: 9522069886, REGON: 524402514, adres e-mail: admin@d2shop.pl.
2. Niniejsze Warunki regulują wszelkie korzystanie z www.d2shop.pl przez wszystkich Użytkowników.
3. Niniejszy Regulamin określa: rodzaj, zakres oraz warunki: świadczenia usług drogą elektroniczną za pośrednictwem www.d2shop.pl; warunki zawierania i rozwiązywania umów o świadczenie Usługi Elektronicznej oraz tryb postępowania reklamacyjnego.
4. Korzystając z Usług Elektronicznych dostępnych za pośrednictwem Serwisu, Użytkownik wyraża zgodę na związanie prawem i przestrzeganie niniejszego Regulaminu.
5. Klienci zobowiązani są zapoznać się i zaakceptować niniejszy Regulamin przed złożeniem zamówienia oraz rozpoczęciem korzystania z Usług Elektronicznych oferowanych za pośrednictwem Sklepu.
6. Sklep znajdujący się pod adresem www.d2shop.pl prowadzi internetową sprzedaż detaliczną.
7. Wszystkie nazwy handlowe, nazwy programów, nazwy gier lub nazwy innych produktów wymienione na stronie www.d2shop.pl mogą być zastrzeżonymi znakami towarowymi, mogą stanowić własność odpowiednich właścicieli i są używane wyłącznie w celach identyfikacyjnych. Wszystkie materiały, opisy i zdjęcia prezentowane na stronie www.d2shop.pl mają charakter wyłącznie informacyjny.
8. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie następujące przepisy prawa polskiego:
a) ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz. U. Nr 144, poz. 1204 ze zm.),
b) ustawa o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz. U. 2014 poz. 827),
c) Przepisy ustawy Kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz. U. Nr 16, poz. 93 ze zm.) oraz wszelkie inne obowiązujące przepisy prawa polskiego.



II. DEFINICJE


1. DZIEŃ ROBOCZY – oznacza dni od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy oraz weekendów.
2. FORMULARZ REJESTRACJI – oznacza elektroniczny formularz dostępny na stronie www.d2shop.pl wymagany do rejestracji Konta.
3. FORMULARZ ZAMÓWIENIA – oznacza elektroniczny formularz dostępny na stronie www.d2shop.pl, niezbędny do złożenia Zamówienia.
4. KONSUMENT - oznacza osobę fizyczną, która w transakcjach objętych niniejszym Regulaminem działa w celu niezwiązanym z jej działalnością gospodarczą, zawodową lub zawodową.
5. KLIENT – oznacza Użytkownika zawierającego Umowę Sprzedaży ze Sprzedawcą.
6. KONTO – oznacza elektroniczny zbiór danych, w tym danych Użytkownika, przechowywany w Systemie teleinformatycznym Usługodawcy i identyfikowany indywidualną nazwą użytkownika (loginem) oraz hasłem wybranym i rejestrowanym przez Użytkownika.
7. REGULAMIN – oznacza niniejszy Regulamin.
8. SKLEP – oznacza Sklep internetowy Usługodawcy znajdujący się pod adresem www.d2shop.pl.
9. SPRZEDAWCA, USŁUGODAWCA – oznacza Mateusza Kowalskiego, prowadzącego działalność gospodarczą pod firmą D2 Mateusz Kowalski, ul. Junaków 4, 04-860 Warszawa, Polska, NIP: 9522069886, REGON: 524402514.
10. PRODUKT – należy przez to rozumieć usługi objęte Umową Sprzedaży zawieraną między Klientem a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu.
11. UMOWA SPRZEDAŻY – należy przez to rozumieć Umowę Sprzedaży Produktu zawieraną pomiędzy Klientem a Sprzedawcą za pośrednictwem strony internetowej www.d2shop.pl.
12. UŻYTKOWNIK – oznacza osobę fizyczną, osobę prawną lub jednostkę organizacyjną, której przepisy prawa przyznają zdolność prawną, korzystającą z Usług Elektronicznych.
13. USŁUGA ELEKTRONICZNA - oznacza każdą usługę świadczoną drogą elektroniczną przez Usługodawcę na rzecz Użytkownika za pośrednictwem serwisu internetowego www.d2shop.pl.
14. ZAMÓWIENIE - dotyczy oświadczenia woli Klienta zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu ze Sprzedawcą.
15. NEWSLETTER – oznacza bezpłatny e-mailowy serwis informacyjny dostępny w ramach subskrypcji, umożliwiający Użytkownikom otrzymywanie od Usługodawcy aktualności dotyczących Produktów.



III. RODZAJ I ZAKRES USŁUG ELEKTRONICZNYCH


1. Za pośrednictwem Serwisu udostępniane są następujące Usługi Elektroniczne:
a) Zawieranie Umów Sprzedaży Produktów,
b) Zarządzanie Kontem w serwisie,
c) Korzystanie z Newslettera.
2. Niniejszy Regulamin ma zastosowanie do wszystkich Usług Elektronicznych świadczonych za pośrednictwem www.d2shop.pl.
3. Usługodawca zastrzega sobie prawo do zamieszczania w Serwisie treści reklamowych. Treści te stanowią integralną część Serwisu i prezentowanych w nim materiałów.



IV. WARUNKI ŚWIADCZENIA USŁUG I ZAWIERANIA UMÓW O ŚWIADCZENIE USŁUG DROGĄ ELEKTRONICZNĄ


1. Usługi Elektroniczne, o których mowa w rozdziale III pkt 1 Regulaminu są nieodpłatne.
2. Okres obowiązywania umowy:
a) Umowa o świadczenie Usługi Elektronicznej w zakresie prowadzenia Konta zawierana jest na czas nieoznaczony.
b) Umowa o świadczenie Usługi Elektronicznej umożliwiającej Użytkownikowi złożenie Zamówienia za pośrednictwem Serwisu zawierana jest na czas oznaczony i ulega rozwiązaniu z chwilą złożenia albo wycofania Zamówienia.
c) Umowa o świadczenie Usługi Elektronicznej Newsletter zawierana jest na czas nieoznaczony.
3. Wymagania sprzętowe, sieciowe oraz programowe użytkowników końcowych systemu teleinformatycznego, którym posługuje się Usługodawca:
a) Komputer z aktywnym łączem internetowym,
b) adres e-mail,
c) przeglądarka internetowa,
d) włączenie w przeglądarce internetowej obsługi plików cookies oraz Javascript.
4. Użytkownik zobowiązuje się do korzystania z Serwisu zgodnie z zasadami dobrych obyczajów, wyłącznie w celach zgodnych z prawem oraz w sposób nienaruszający dóbr osobistych i praw własności intelektualnej osób trzecich.
5. Użytkownik zobowiązany jest do podania Usługodawcy dokładnych i pełnych informacji.
6. Zabrania się dostarczania przez Użytkownika treści o charakterze bezprawnym lub niezgodnym z prawem.



V. WARUNKI ZAWIERANIA UMÓW SPRZEDAŻY


1. Informacje podane na stronie www.d2shop.pl nie stanowią oferty sprzedaży Produktów lub usług w rozumieniu obowiązujących przepisów prawa. Składając zamówienie Klient składa ofertę kupna Produktu na warunkach określonych w opisie Produktu.
2. Wszelkie towary wirtualne dostępne za pośrednictwem Serwisu są wyłączną własnością twórcy gry. Sprzedawca nie jest w żaden sposób powiązany z żadnym wydawcą ani twórcą gier.
3. Ceny Produktów na stronie www.d2shop.pl podawane są w złotych polskich (PLN) i zawierają wszystkie wymierne koszty.
4. Ceny Produktów na stronie www.d2shop.pl stają się wiążące dopiero po złożeniu przez Klienta Zamówienia. Na cenę tę nie mają wpływu żadne zmiany cen po złożeniu Zamówienia.
5. W celu złożenia Zamówienia wymagane jest podanie przez Klienta trybu gry (serwera) oraz wszelkich istotnych informacji niezbędnych do realizacji Zamówienia.
6. Złożenie Zamówienia przez Klienta nie wymaga rejestracji Konta.
7. Zamówienia można składać za pośrednictwem serwisu internetowego przez całą dobę poprzez wypełnienie Formularza Zamówienia znajdującego się na stronie www.d2shop.pl.
8. Zawieranie Umów Sprzedaży.
a) Warunkiem zawarcia Umowy Sprzedaży jest złożenie przez Klienta Zamówienia jednym ze sposobów udostępnionych przez Sprzedawcę.
b) Po złożeniu Zamówienia Sprzedawca niezwłocznie potwierdza jego otrzymanie. Wiadomość e-mail z potwierdzeniem odbioru powinna zawierać następujące elementy:
- potwierdzenie wszystkich istotnych szczegółów Zamówienia
- wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy
- niniejszy Regulamin.
c) Otrzymanie od Sprzedawcy potwierdzenia Zamówienia jest momentem, w którym Zamówienie staje się wiążące dla Klienta.
d) Po otrzymaniu wiadomości potwierdzającej, o której mowa w pkt. 8 lit. c) Umowa Sprzedaży między Klientem, a Sprzedawcą zostaje ostatecznie zawarta.
9. Każda gra związana z Produktami dostępnymi w Serwisie posiada odrębne zasady, wymagania i warunki określone przez twórcę gry i określone w opisie gry. Od Klienta oczekuje się przestrzegania powyższego.
10. Do każdego Produktu dostępnego w Serwisie dołączony jest opis oraz dodatkowy link do strony zawierającej wszystkie pozostałe informacje. Klient proszony jest o zapoznanie się i zaakceptowanie w całości opisu oraz informacji, do których prowadzą odnośniki.
11. Właściciele gier oraz ich twórcy, agenci i przedstawiciele nie mogą składać ze Sprzedawcą Zamówień ani zawierać Umów o świadczenie Usługi Elektronicznej.



VI. METODY PŁATNOŚCI


1. Klientowi udostępniane są następujące sposoby płatności:
a) przelewy24 - szybkie płatności
a) płatność elektroniczna (PayPal),
b) płatność elektroniczna Skrill / PaySafeCard (PSC),
c) tradycyjny przelew bankowy na rachunek bankowy Sprzedawcy.
W przypadku przelewów tradycyjnych wpłat należy dokonywać na rachunek bankowy:
PL44 1140 2004 0000 3102 8336 7950 (płatności w PLN) lub
mBank BIC/SWIFT: BREXPLPWMBK,
D2 Mateusz Kowalskii, ul. Junaków 4, 04-860 Warszawa, Polska, NIP: 9522069886, REGON: 524402514.
W tytule wpłaty Klient powinien wpisać: „Zamówienie nr. ”
2. Klient zobowiązany jest do zapłaty kwoty równej cenie zakupu określonej w Umowie Sprzedaży w terminie 3 Dni Roboczych od dnia jej zawarcia w przypadku płatności elektronicznych lub 7 dni roboczych jeżeli płatność została dokonana przelewem tradycyjnym, chyba że w treści Umowy wskazano inaczej.
3. Realizacja usługi rozpoczyna się nie wcześniej niż po zaksięgowaniu płatności.
4. Dostępne systemy płatności elektronicznych obejmują płatności kartą kredytową oraz przelewy natychmiastowe w wybranych polskich bankach.
5. Jeżeli Klient wybrał sposób płatności inny niż tradycyjny przelew bankowy, może otrzymać prośbę o weryfikację tożsamości w ciągu 24 godzin od zaksięgowania wpłaty.
6. W przypadku niedopełnienia przez Klienta obowiązków określonych w pkt. 5 niniejszego rozdziału, tj. odmowy weryfikacji tożsamości, Sprzedawca może odstąpić od Umowy, a całość wpłaconej kwoty zostanie zwrócona niezwłocznie, nie później niż w terminie 7 dni.



VII. WARUNKI ROZWIĄZYWANIA UMÓW O ŚWIADCZENIE USŁUG DROGĄ ELEKTRONICZNĄ


1. Rozwiązanie umowy o świadczenie Usługi Elektronicznej:
a) Wypowiedzeniu mogą ulec Umowy o świadczenie Usługi Elektronicznej zawarte na czas nieoznaczony (np. umowa o prowadzenie konta).
b) Użytkownik może wypowiedzieć umowę ze skutkiem natychmiastowym i bez podania przyczyny poprzez przesłanie stosownego oświadczenia na adres e-mail: admin@d2shop.pl.
c) Usługodawca zastrzega sobie prawo rozwiązania umów o świadczenie Usługi Elektronicznej zawartej na czas nieokreślony lub ciągły w przypadku naruszenia przez Użytkownika któregokolwiek z obowiązków wynikających z niniejszego Regulaminu. Dotyczy to w szczególności Użytkowników, którzy dostarczają treści o charakterze bezprawnym i nadal to robią pomimo otrzymania od Usługodawcy wezwania do zaprzestania ich stosowania. Wypowiedzenie następuje w terminie 7 dni od dnia doręczenia wypowiedzenia w formie pisemnej (okres wypowiedzenia umowy).
d) Wypowiedzenie prowadzi do ustania stosunków prawnych ze skutkiem na przyszłość.
2. Umowa o świadczenie Usługi Elektronicznej może zostać rozwiązana w każdym czasie za porozumieniem stron.



VIII. GWARANCJA


1. Niektóre Produkty dostępne do zakupu na stronie www.d2shop.pl objęte są gwarancją Sprzedawcy.
2. Kategoria Produktu dla Produktów objętych gwarancją jest wskazana przez Sprzedawcę w opisie Produktu.
3. Okres gwarancji wynosi 6 miesięcy od dnia udzielenia Klientowi dostępu do usługi Produktu.
4. Do uznania roszczeń gwarancyjnych wymagany jest dowód zakupu.



IX. PROCEDURA REKLAMACYJNA


1. Ustawowy proces gwarancyjny:
a) Podstawa prawna oraz zakres odpowiedzialności Sprzedawcy za wady Produktów są określone przepisami ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz. U. Nr 16, poz. 93 ze zm.).
b) Zgłoszenie wady Produktu oraz wszelkie roszczenia z tytułu rękojmi należy kierować pocztą elektroniczną na adres admin@d2shop.pl lub pisemnie na adres: ul. Junaków 4, 04-860 Warszawa.
c) Wszystkie roszczenia, o których mowa w punkcie 1 lit. b) niniejszego rozdziału, powinny zawierać wystarczające szczegóły dotyczące przedmiotu sporu. W szczególności reklamacje powinny zawierać informacje dotyczące okoliczności, charakteru reklamacji, daty pierwszego wystąpienia problemu oraz danych kontaktowych emitenta. Podanie wszystkich niezbędnych danych przyspieszy proces likwidacji szkody.
d) Wszelkie reklamacje Klienta będą rozpatrywane niezwłocznie, aw każdym razie nie później niż w terminie 14 dni od daty ich otrzymania. Odpowiedź na reklamację zostanie przesłana pocztą elektroniczną lub w inny preferowany przez Klienta sposób kontaktu.
e) W przypadku roszczeń Klientów będących Konsumentami – nieuwzględnienie przez Sprzedawcę reklamacji Klienta w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania, równoznaczne będzie z rozstrzygnięciem na korzyść Klienta. Sprzedawca ponosi wszelkie koszty i wydatki poniesione w związku z wymianą Produktu wadliwego na nowy wolny od wad.
2. Tryb reklamacji Usług Elektronicznych oferowanych przez Usługodawcę:
a) Reklamacje dotyczące Usług Elektronicznych świadczonych za pośrednictwem www.d2shop.pl należy składać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: admin@d2shop.pl.
b) Wszystkie roszczenia powinny zawierać wystarczająco szczegółowe informacje na temat przedmiotu sporu. W szczególności reklamacje powinny zawierać informacje dotyczące okoliczności, charakteru reklamacji, daty pierwszego wystąpienia problemu oraz danych kontaktowych emitenta. Podanie wszystkich niezbędnych danych przyspieszy proces likwidacji szkody.
c) Wszelkie reklamacje będą rozpatrywane niezwłocznie, aw każdym razie nie później niż w terminie 14 dni od dnia ich otrzymania.
d) Odpowiedź na reklamację zostanie przesłana pocztą elektroniczną lub w inny preferowany sposób kontaktu wskazany przez składającego reklamację.



X. PRAWO DO ODSTĄPIENIA OD UMOWY


1. Konsument ma prawo odstąpić od umowy zawartej na odległość w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Konsument musi poinformować Sprzedawcę o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia na piśmie (np. poprzez wypełnienie i przesłanie wzoru oświadczenia o odstąpieniu załączonego do wiadomości e-mail potwierdzającej Zamówienie).
2. W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedaży, Umowa jest uważana za niezawartą. W przypadku odstąpienia Klient ma obowiązek zwrócić wszystko, co otrzymał w ramach Umowy Sprzedaży, niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia odstąpienia od umowy Sprzedawcy lub osobie przez niego upoważnionej.
3. Z zastrzeżeniem pkt. 8 niniejszego rozdziału, Sprzedawca zwróci Konsumentowi wszystkie płatności dokonane z tytułu Umowy Sprzedaży. Zwrot płatności zostanie dokonany przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył Konsument w transakcji płatniczej, chyba że Konsument zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
4. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób inny niż konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu.
5. Termin do odstąpienia od umowy kończy się po upływie 14 dni od dnia otrzymania Produktu przez Konsumenta albo od dnia zawarcia umowy o świadczenie usług.
6. Jeżeli Konsument skorzystał z prawa odstąpienia po zgłoszeniu żądania wykonania usługi, jest zobowiązany do zapłaty należności za usługi wykonane przed odstąpieniem.
7. Kwota zapłaty obliczana jest proporcjonalnie do zakresu wykonanych usług oraz ceny lub wynagrodzenia określonych w Umowie. Podstawą wyliczenia opłaty jest cena rynkowa takich usług.
8. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje:
a) Umowy o świadczenie usług, których wykonanie po spełnieniu świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Konsumenta i po przyjęciu do wiadomości, że po spełnieniu świadczenia Konsument utraci prawo odstąpienia od umowy przez Sprzedawcę.
b) Umowy o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są dostarczane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się przed upływem terminu do odstąpienia od umowy za zgodą konsumenta i po poinformowaniu go, że po chwili utraci prawo odstąpienia od umowy rozpoczęło się wykonywanie usług.
c) Umowy o świadczenie usług, których cena zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi Sprzedawca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
d) Produktów wyprodukowanych według specyfikacji Konsumenta, tj. nieprefabrykowanych, spersonalizowanych Produktów, powstałych na podstawie indywidualnego wyboru lub decyzji Konsumenta.



XI. WŁASNOŚĆ INTELEKTUALNA


1. Jakiekolwiek wykorzystywanie lub powielanie zawartości serwisu www.d2shop.pl lub jakiejkolwiek jego części bez wyraźnej pisemnej zgody Usługodawcy stanowi naruszenie praw autorskich i podlega karze przewidzianej prawem cywilnym i karnym.



XII. POSTANOWIENIA KOŃCOWE


1. Umowy zawierane za pośrednictwem Serwisu są interpretowane zgodnie z prawem polskim.
2. Jeżeli którekolwiek z postanowień niniejszego Regulaminu jest zabronione przez obowiązujące przepisy prawa, w miejsce niewykonalnego postanowienia stosuje się przepisy prawa polskiego.
3. Wszelkie spory powstałe pomiędzy Usługodawcą a Użytkownikiem będą rozstrzygane w pierwszej kolejności na drodze polubownych negocjacji między stronami. Jeżeli takie rozwiązanie okaże się bezskuteczne lub niezadowalające dla którejkolwiek ze stron, spory będą rozstrzygane przez sąd właściwy zgodnie z punktem (4).
4. Procedury sądowego rozstrzygania sporów:
a) Ewentualne spory powstałe pomiędzy Usługodawcą a Użytkownikiem będącym konsumentem zostają poddane sądowi właściwemu zgodnie z przepisami Kodeksu postępowania cywilnego z dnia 17 listopada 1964 r. (Dz. U. Nr 43, poz. 296, zm. z późniejszymi zmianami).
b) Ewentualne spory powstałe pomiędzy Usługodawcą a Użytkownikiem niebędącym konsumentem zostają poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Usługodawcy.
5. Użytkownicy będący Konsumentami mogą skorzystać z Alternatywnych Metod Rozstrzygania Sporów po zakończeniu wewnętrznej procedury reklamacyjnej, takiej jak złożenie wniosku o mediację lub wniosek o wszczęcie postępowania arbitrażowego do właściwego organu państwowego (patrz wzory formularzy wniosków). Wykaz Stałych Polubownych Sądów Konsumenckich przy Wojewódzkich Inspektoratach Inspekcji Handlowej. Użytkownik może również uzyskać bezpłatną pomoc prawną udzielaną przez wojewódzkiego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub społeczną organizację ochrony konsumentów. Alternatywne procedury rozstrzygania sporów są bezpłatne.
6. Konsument może złożyć reklamację za pośrednictwem platformy internetowej Internetowego Rozstrzygania Sporów (ODR).

Rejestracja konta D2shop

Masz już konto?
Zaloguj się lub Zresetuj hasło